Skip to main content

Co zrobić po szkodzie lub zdarzeniu?

  1. Sprawdź, czy uczestnicy kolizji potrzebują pomocy medycznej – to najważniejsze!  Jeśli potrzebują, jak najszybciej wezwij pogotowie i policję.
  2. Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
  3. Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
  4. Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
  5. Jak najszybciej zarejestruj szkodę. W tym celu zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.

Co zrobić w przypadku kradzieży auta?

  1. Wezwij policję na miejsce zdarzenia.
  2. Jak najszybciej zarejestruj szkodę. Zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.

Co oznacza „szkoda całkowita” i jakie są modele likwidacji szkody?

To takie uszkodzeniu samochodu, gdy koszt jego naprawy przekracza jego wartość sprzed szkody.

Możesz wtedy wybrać uproszczony model likwidacji szkody. A wtedy: 

    1. Wybrany przez nas partner zajmie się sprzedażą uszkodzonego auta.
    2. My wypłacimy Ci 100% wartości Twojego samochodu sprzed wypadku.
    3. A ty możesz zająć się zakupem nowego auta.

Nie chcesz skorzystać z uproszczonego modelu likwidacji szkody? Wtedy wyliczymy odszkodowanie w ramach OC. Weźmiemy pod uwagę różnicę wartości Twojego samochodu bezpośrednio przed szkodą i po szkodzie. Określimy je ekspercko.

Ile mam czasu na zgłoszenie szkody z ubezpieczenia samochodu?

Nie ma ustalonego czasu. Ale najlepiej jak najszybciej – w ciągu kilku dni od zdarzenia. Wtedy nie zwiększy się zakres szkody, a Twój samochód będzie mógł być jak najszybciej naprawiony.

Jak mogę sprawdzić status szkody?

Zadzwoń do nas: 500 96 56 26.

Jak mogę dostarczyć dokumenty, o które poprosiliście?

Najczęściej wystarczy, że odeślesz skan dokumentów w odpowiedzi na naszego e-maila. Ale zawsze piszemy w wiadomości, jakie są możliwości.

Jak uzyskać pomoc za granicą?

Jeśli chcesz zgłosić szkodę za granicą – zadzwoń pod numer 500 96 56 26.

Co to jest udział własny?

To część wartości szkody, którą zobowiązujesz się pokryć.

Jak mogę złożyć odwołanie/reklamację?

Reklamację możesz złożyć:

  • pisemnie – wyślij ją na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa,
  • ustnie – zadzwoń pod numer: 22 501 61 00,
  • elektronicznie – wyślij e-mail na adres: [email protected].

Jak skorzystać z holowania lub pomocy assistance?

Zadzwoń pod 22 602 40 50 i wybierz “Assistance”. Ustal szczegóły z konsultantem.

Pomoc Assistance jest świadczona przez Compensa.