Skip to main content

Jak mogę sprawdzić status szkody?

Zadzwoń do nas: 500 96 56 26.

Jak mogę dostarczyć dokumenty, o które poprosiliście?

Najczęściej wystarczy, że odeślesz skan dokumentów w odpowiedzi na naszego e-maila. Ale zawsze piszemy w wiadomości, jakie są możliwości.

Jak uzyskać pomoc za granicą?

Jeśli chcesz zgłosić szkodę za granicą – zadzwoń pod numer 500 96 56 26.

Co to jest udział własny?

To część wartości szkody, którą zobowiązujesz się pokryć.

Co zrobić po szkodzie lub zdarzeniu?

  1. Sprawdź, czy uczestnicy kolizji potrzebują pomocy medycznej – to najważniejsze!  Jeśli potrzebują, jak najszybciej wezwij pogotowie i policję.
  2. Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
  3. Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
  4. Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
  5. Jak najszybciej zarejestruj szkodę. W tym celu zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.

Jak mogę złożyć odwołanie/reklamację?

Reklamację możesz złożyć:

  • pisemnie – wyślij ją na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa,
  • ustnie – zadzwoń pod numer: 22 501 61 00,
  • elektronicznie – wyślij e-mail na adres: reklamacje@compensa.pl.

Co zrobić w przypadku kradzieży auta?

  1. Wezwij policję na miejsce zdarzenia.
  2. Jak najszybciej zarejestruj szkodę. Zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.

Jak skorzystać z holowania lub pomocy assistance?

Zadzwoń pod 22 602 40 50 i wybierz “Assistance”. Ustal szczegóły z konsultantem.

Pomoc Assistance jest świadczona przez Compensa.

Co oznacza “szkoda całkowita” i jakie są modele likwidacji szkody?

To takie uszkodzeniu samochodu, gdy koszt jego naprawy przekracza jego wartość sprzed szkody.

Możesz wtedy wybrać uproszczony model likwidacji szkody. A wtedy: 

    1. Wybrany przez nas partner zajmie się sprzedażą uszkodzonego auta.
    2. My wypłacimy Ci 100% wartości Twojego samochodu sprzed wypadku.
    3. A ty możesz zająć się zakupem nowego auta.

Nie chcesz skorzystać z uproszczonego modelu likwidacji szkody? Wtedy wyliczymy odszkodowanie w ramach OC. Weźmiemy pod uwagę różnicę wartości Twojego samochodu bezpośrednio przed szkodą i po szkodzie. Określimy je ekspercko.

Ile mam czasu na zgłoszenie szkody z ubezpieczenia samochodu?

Nie ma ustalonego czasu. Ale najlepiej jak najszybciej – w ciągu kilku dni od zdarzenia. Wtedy nie zwiększy się zakres szkody, a Twój samochód będzie mógł być jak najszybciej naprawiony.