Jak zgłosić szkodę?
Co zrobić po szkodzie lub zdarzeniu?
- Sprawdź, czy uczestnicy kolizji potrzebują pomocy medycznej – to najważniejsze! Jeśli potrzebują, jak najszybciej wezwij pogotowie i policję.
- Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
- Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
- Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
- Jak najszybciej zarejestruj szkodę. W tym celu zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.
Co zrobić w przypadku kradzieży auta?
- Wezwij policję na miejsce zdarzenia.
- Jak najszybciej zarejestruj szkodę. Zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.
Co oznacza „szkoda całkowita” i jakie są modele likwidacji szkody?
To takie uszkodzeniu samochodu, gdy koszt jego naprawy przekracza jego wartość sprzed szkody.
Możesz wtedy wybrać uproszczony model likwidacji szkody. A wtedy:
-
- Wybrany przez nas partner zajmie się sprzedażą uszkodzonego auta.
- My wypłacimy Ci 100% wartości Twojego samochodu sprzed wypadku.
- A ty możesz zająć się zakupem nowego auta.
Nie chcesz skorzystać z uproszczonego modelu likwidacji szkody? Wtedy wyliczymy odszkodowanie w ramach OC. Weźmiemy pod uwagę różnicę wartości Twojego samochodu bezpośrednio przed szkodą i po szkodzie. Określimy je ekspercko.
Ile mam czasu na zgłoszenie szkody z ubezpieczenia samochodu?
Nie ma ustalonego czasu. Ale najlepiej jak najszybciej – w ciągu kilku dni od zdarzenia. Wtedy nie zwiększy się zakres szkody, a Twój samochód będzie mógł być jak najszybciej naprawiony.
Jak mogę sprawdzić status szkody?
Zadzwoń do nas: 500 96 56 26.
Jak mogę dostarczyć dokumenty, o które poprosiliście?
Najczęściej wystarczy, że odeślesz skan dokumentów w odpowiedzi na naszego e-maila. Ale zawsze piszemy w wiadomości, jakie są możliwości.
Jak uzyskać pomoc za granicą?
Jeśli chcesz zgłosić szkodę za granicą – zadzwoń pod numer 500 96 56 26.
Co to jest udział własny?
To część wartości szkody, którą zobowiązujesz się pokryć.
Jak mogę złożyć odwołanie/reklamację?
Reklamację możesz złożyć:
- pisemnie – wyślij ją na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa,
- ustnie – zadzwoń pod numer: 22 501 61 00,
- elektronicznie – wyślij e-mail na adres: [email protected].
Jak skorzystać z holowania lub pomocy assistance?
Zadzwoń pod 22 602 40 50 i wybierz “Assistance”. Ustal szczegóły z konsultantem.
Pomoc Assistance jest świadczona przez Compensa.