Naprawa czy przelew?

I tu masz dwa wyjścia. Naprawa – bierzemy na siebie, by Twój samochód wrócił do Ciebie w pełni sprawny. Przelew – szybko zgłaszasz szkodę, dzwoniąc do nas pod nr 500 96 56 26. Wyceniamy szkodę, a pieniądze na naprawę trafiają na Twoje konto. Jak wolisz.

Bezpośrednia Likwidacja szkód (BLS)

Bezpośrednia likwidacja szkody z polisy sprawcy jest do Twojej dyspozycji. Jeśli zdarzył ci się wypadek, którego sprawcą jest osoba trzecia, po prostu zgłoś to nam, a my szybko zlikwiduj szkodę z polisy sprawcy. Bzzzyt i już!

Zgłoś szkodę

Lub zostaw kontakt, oddzwonimy



Warto wiedzieć

Co zrobić po szkodzie lub zdarzeniu?

  1. Sprawdź, czy uczestnicy kolizji potrzebują pomocy medycznej – to najważniejsze!  Jeśli potrzebują, jak najszybciej wezwij pogotowie i policję.
  2. Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
  3. Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
  4. Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
  5. Jak najszybciej zarejestruj szkodę. W tym celu zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.

Co zrobić w przypadku kradzieży auta?

  1. Wezwij policję na miejsce zdarzenia.
  2. Jak najszybciej zarejestruj szkodę. Zadzwoń do nas pod: 500 96 56 26.

Co oznacza „szkoda całkowita” i jakie są modele likwidacji szkody?

To takie uszkodzeniu samochodu, gdy koszt jego naprawy przekracza jego wartość sprzed szkody.

Możesz wtedy wybrać uproszczony model likwidacji szkody. A wtedy: 

    1. Wybrany przez nas partner zajmie się sprzedażą uszkodzonego auta.
    2. My wypłacimy Ci 100% wartości Twojego samochodu sprzed wypadku.
    3. A ty możesz zająć się zakupem nowego auta.

Nie chcesz skorzystać z uproszczonego modelu likwidacji szkody? Wtedy wyliczymy odszkodowanie w ramach OC. Weźmiemy pod uwagę różnicę wartości Twojego samochodu bezpośrednio przed szkodą i po szkodzie. Określimy je ekspercko.

Ile mam czasu na zgłoszenie szkody z ubezpieczenia samochodu?

Nie ma ustalonego czasu. Ale najlepiej jak najszybciej – w ciągu kilku dni od zdarzenia. Wtedy nie zwiększy się zakres szkody, a Twój samochód będzie mógł być jak najszybciej naprawiony.

Jak mogę sprawdzić status szkody?

Zadzwoń do nas: 500 96 56 26.

Jak mogę dostarczyć dokumenty, o które poprosiliście?

Najczęściej wystarczy, że odeślesz skan dokumentów w odpowiedzi na naszego e-maila. Ale zawsze piszemy w wiadomości, jakie są możliwości.

Jak uzyskać pomoc za granicą?

Jeśli chcesz zgłosić szkodę za granicą – zadzwoń pod numer 500 96 56 26.

Co to jest udział własny?

To część wartości szkody, którą zobowiązujesz się pokryć.

Jak mogę złożyć odwołanie/reklamację?

Reklamację możesz złożyć:

  • pisemnie – wyślij ją na adres: Beesafe sp. Z o.o. Al. Jerozlimskie 181B, 02-222 Warszawa,
  • ustnie – zadzwoń pod numer: 500 96 56 26,
  • elektronicznie – wyślij e-mail na adres: kontakt@beesafe.pl.