Wybrany temat jest teraz obsługiwany przez nowy formularz, dostępny na Portalu Klienta.
Przejdź do formularza ->
Jeżeli sprzedałeś pojazd
Poinformuj nas o przeniesieniu własności w ciągu 14 dni od daty sprzedaży pojazdu.
Do zgłoszenia dołącz zdjęcie / skan:
Jeżeli posiadasz ubezpieczenie dobrowolne np. AC lub NNW dołącz wniosek o zwrot składki i podaj numer rachunku bankowego, dokonamy rozliczenia i zwrócimy Tobie ewentualną niewykorzystaną część składki.
Dokument sprzedaży powinien zawierać: datę sprzedaży; dane pojazdu; dane sprzedającego i kupującego z ich pełnymi danymi adresowymi; numer PESEL lub REGON w przypadku gdy nabywcą jest firma.
Pamiętaj, z chwilą przeniesienia własności obowiązki wynikające z umowy ubezpieczenia OC przechodzą na nowego właściciela (pozostałe ubezpieczenia z dniem sprzedaży zostają rozwiązane). Jeśli składka lub rata z tytułu OC jest nieopłacona, obowiązek jej opłacenia od dnia zakupu pojazdu przechodzi na kupującego.
Wzór dokumentu znajdziesz tutaj [zwrot składki]
Jeżeli kupiłeś pojazd
Poinformuj nas o nabyciu pojazdu. Do zgłoszenia dołącz zdjęcie / skan dokumentu wymienionego powyżej. Po zmianie własności umowa OC zakończy się z upływem okresu ochrony, chyba że jako kupujący wypowiesz ją wcześniej.