Obsługa klientów Beesafe
Zgłoszenie online jest proste
Wszystko jasne?
Po zgłoszeniu co wybierasz?
Szybka wypłata
Propozycja wypłaty będzie oparta na globalnych bazach służących do wyceny kosztów naprawy w Polsce. Możesz ją zaakceptować lub skontaktować się z ekspertem ds. likwidacji.
Naprawa w warsztacie
Polecamy Ci naprawę w jednym z 2400 naszych warsztatów partnerskich w całej Polsce. Po zgłoszeniu wskażemy Ci ich listę.
Jak to działa?
Otrzymujesz kwotę odszkodowania na konto lub innym wybranym kanałem.
-
Zgłaszasz szkodę online średnio 10 minut
-
Załączasz dokumenty i zdjęcia pojazdu
-
Otrzymujesz propozycję odszkodowania
-
Naprawiasz pojazd we własnym wybranym przez siebie warsztacie, lub wydajesz pieniądze w dowolnym celu.
Jak to działa?
Nic nie płacisz za naprawę, my zajmujemy się wszystkim! Dodatkowo otrzymujesz bonusy takie jak sprzątanie samochodu.
-
Zgłaszasz szkodę online średnio 10 minut
-
Załączasz dokumenty i zdjęcia pojazdu
-
Otrzymujesz propozycję odszkodowania
-
Zajmujemy się naprawą, by przywrócić stan pojazdu sprzed wypadku. W tym czasie możesz otrzymać pojazd zastępczy.
-
Informujemy Cię gdy pojazd jest naprawiony. My rozliczamy się za Ciebie z warsztatem.
-
Na naprawę otrzymasz 2 letnią gwarancję
-
Pojazd zastępczy na czas naprawy
-
Holowanie pojazdu niejezdnego do warsztatu
-
Mycie pojazdu
Dodatkowo otrzymujesz
Wszystko jasne?
Likwidacja szkód
Pytania i odpowiedzi
Jak zgłosić szkodę?
Szkodę możesz zgłosić przez formularz internetowy , który znajduje się na stronie www.beesafe.pl
Co zrobić, jeżeli mam kolizję / stłuczkę/wypadek?
1. Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
2. Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
3. Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
4. Jak najszybciej zgłoś szkodę.
Kiedy należy wezwać Policję na miejsce zdarzenia kolizji / wypadku?
1. są osoby ranne
2. kierowca zbiegł z miejsca zdarzenia
3. uczestnik zdarzenia był pod wpływem alkoholu, środków odurzających
4. w sytuacjach, w których strony nie mogą dojść do porozumienia w kwestii winy
5. doszło do kolizji z udziałem obcokrajowca
6. którykolwiek z uczestników zdarzenia nie posiada ważnego ubezpieczenia OC
7. kierowca nie posiada wymaganych dokumentów
Jakie dane powinno zawierać oświadczenie spisane na miejscu zdarzenia z drugim uczestnikiem?
1. Imiona i nazwiska, adresy zamieszkania, numery PESEL
2. Numer prawa jazdy,
3. Dane pojazdów biorących udział w kolizji – marka, model, numery rejestracyjne
4. Dane polisy OC – nazwa ubezpieczyciela, numer polisy, data jej ważności
5. Szczegółowe informacje dotyczące zdarzenia – data, miejsce, opis sytuacji, informacje o uszkodzeniach pojazdów.
W jaki sposób mogę wysłać dokumenty dotyczące roszczenia?
Skorzystaj z linku do dostarczenia niezbędnych dokumentów, który otrzymałeś drogą email. Dzięki temu trafią do nas szybciej, aby zająć się Twoją sprawą.
W jaki sposób mogę naprawić swój samochód?
To Ty decydujesz, gdzie i w jaki sposób chcesz naprawić samochód. Wycenimy uszkodzenia w Twoim pojeździe i wypłacić Ci należne odszkodowanie lub możesz skorzystać z bezgotówkowego rozliczenia w naszych warsztatach, gdzie czekają na Ciebie dodatkowe usługi w cenie. Po zgłoszeniu szkody doradzimy Ci najbardziej korzystny sposób likwidacji.
Czy współpracujecie z siecią warsztatów?
Tak, pełną listę znajdziesz https://www.compensa.pl/serwisy-partnerskie-compensy/
Jaki jest termin na wypłatę odszkodowania?
Wypłatę realizujemy w jak najszybszym terminie po ustaleniu niezbędnych informacji.
Jak mogę złożyć reklamację / odwołanie?
Możesz złożyć:
1 elektronicznie – wyślij e-mail na adres: [email protected]
2 pisemnie – wyślij ją na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Al. Jerozlimskie 162, 02-222 Warszawa,
3 ustnie – zadzwoń pod numer: 500 96 56 26,
Co to jest udział własny?
Udział własny to część szkody, której koszty będziesz musiał pokryć z własnej kieszeni. Oznacza to, że wypłata świadczenia z tytułu poniesionej szkody jest pomniejszana o wysokość udziału własnego wskazanego w umowie ubezpieczenia.
Jak mogę sprawdzić status szkody?
Zadzwoń do nas pod numer 500 96 56 26 udzielimy Ci niezbędnych informacji, które rozwieją Twoje wątpliwości.
Co zrobić w przypadku kradzieży auta?
1. Niezwłocznie zgłoś kradzież pojazdu na policję.
2. Jak najszybciej zgłoś szkodę do nas korzystając z formularza lub zadzwoń do nas pod numer: 500 96 56 26.
Ile mam czasu na zgłoszenie szkody?
Czas na zgłoszenie szkody definiują Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które są dołączane do Twojej polisy lub Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych.
Gdzie mogę przeprowadzić oględziny?
Zadzwoń pod numer: 500 96 56 26 udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji.
W jakim momencie mogę naprawić auto?
Naprawa auta powinna odbyć się po oględzinach Twojego pojazdu.
W jakim terminie rzeczoznawca pojawia się na oględzinach?
Czas i miejsce oględzin ustalasz bezpośrednio z rzeczoznawcą.
Czy jako poszkodowany mam możliwość wglądu w akta sprawy?
Tak, masz taką możliwość.