Skip to main content

Oświadczenie o dostępności usługi zawarcia umowy ubezpieczenia

 

Beesafe sp. z o.o (dalej: „Beesafe”) dokłada wszelkich starań, aby usługa zdalnego
zawarcia umowy ubezpieczenia przez stronę internetową: https://beesafe.pl/ (dalej:
„usługa”) była dostępna dla jak największej grupy użytkowników bez względu na wiek,
poziom sprawności, używaną technologię i oprogramowanie.
Informacje niezbędne do korzystania z usługi, w tym wymagania techniczne
zawiera: Regulamin świadczenie usług drogą elektroniczną przez Beesafe sp. z o.o.
Stan dostępności usługi
Usługa została poddana weryfikacji w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 26
kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i
usług przez podmioty gospodarcze.
W wyniku weryfikacji stwierdzono, że usługa spełnia następujące wymagania
dostępności wg standardów WCAG 2.1:

• Możliwość obsługi podstawowych funkcjonalności za pomocą klawiatury
• Język strony jest prawidłowo określony (lang=”pl”)
• Kod HTML jest poprawny i zgodny ze specyfikacją
• Podstawowa struktura nawigacyjna jest zachowana
• Logo główne ma prawidłowy tekst alternatywny
• Formularz ma poprawną strukturę HTML
• Użytkownik nie jest narażony na efekty błyskowe
• Strona działa na telefonach i tabletach
• Możliwość dostosowanie rozmiaru tekstu
• System informuje o błędach
• System zapewnia możliwość poprawy błędów
• Elementy interfejsu mają jednoznaczną identyfikację
• Możliwa jest aktywacja funkcji ruchem na urządzeniach mobilnych
• Interfejs reaguje na gesty dotykowe
• System zapobiega błędom prawnym, finansowym i w danych – dane są
walidowane
• Brak automatycznych przekierowań zakłócających nawigację

Rozumiejąc potrzeby naszych klientów wciąż pracujemy nad poprawą dostępności
usługi dążąc do jej maksymalnego dostosowania do standardów i usunięcia
zidentyfikowanych barier.

W przypadku jeśli z jakiegoś powodu pojawiły się trudności z zawarciem umowy
ubezpieczenia przez naszą stronę internetową skontaktuj się z nami pod numerem:
+48 500 965 626

Obsługa skarg związanych ze świadczoną usługą
Konsument ma prawo złożenia do Beesafe skargi na niezapewnianie spełniania
wymagań dostępności przez usługę w formie pisemnej, ustnej lub formie elektronicznej.
Celem ułatwienia klientom złożenia skargi przygotowano dedykowany formularz online
znajdujący się na naszej stronie internetowej: https://www.compensa.pl/reklamacja/

Skarga powinna zawierać:
a. imię i nazwisko konsumenta;
b. adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem
preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem;
c. wskazanie usługi, której dotyczy skarga;
d. wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa, wraz z żądaniem
zapewnienia jego spełnienia przez Compensa.

Skargę, która nie zawiera informacji określonych powyżej, pozostawia się bez
rozpoznania.

Skarga może dodatkowo zawierać wskazanie preferowanego przez konsumenta sposobu
zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez usługę.