Skip to main content

Masz pytania dotyczące uczestnictwa w tej akcji promocyjnej?

Wyślij zapytanie na nasz adres [email protected] wraz ze wskazaniem numeru polisy

 

Regulamin Sprzedaży Premiowej „Karta podarunkowa Allegro za zakup OC z NNW od Beesafe – edycja 5/2025”

 

 

§1. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin Sprzedaży Premiowej (dalej jako: „Regulamin”) określa warunki, zasady i sposób przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej „Karta podarunkowa Allegro za zakup OC z NNW od Beesafe – edycja 5/2025” (dalej, jako: „Sprzedaż Premiowa”).
  2. Organizatorem Sprzedaży Premiowej jest Beesafe sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000824339, REGON: 385068070, NIP: 7010961673, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 23 430 000,00 zł (dalej jako: „Organizator”). Organizator posiada status agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych prowadzonego przez organ nadzoru – Komisję Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa pod numerem RPU 11246601/A. Działając jako agent ubezpieczeniowy Organizator zawiera umowy ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Ubezpieczyciela (Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie), z którym zawarł stosowne umowy. Ubezpieczyciel – podmiot, który zyskał zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Sprzedaż Premiowa polega na przyznaniu określonym osobom, zawierającym umowę ubezpieczenia specjalnej Nagrody. Nagroda może być przyznana w określonych przypadkach i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Niniejszy Regulamin jest wiążący dla Organizatora, Uczestników Sprzedaży Premiowej oraz reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki Uczestników Sprzedaży Premiowej. Regulamin jest także regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
  5. Udział w Sprzedaży Premiowej jest całkowicie bezpłatny i dobrowolny, jednak uzależniony od spełnienia wymogów, o których mowa w Regulaminie.
  6. Treść Regulaminu jest dostępna na stronie https://beesafe.pl/regulamin-karta-podarunkowa-052025/
  7. Regulamin może być pozyskiwany, odtwarzany i utrwalany przez Uczestników Sprzedaży Premiowej.
  8. Przystąpienie do Sprzedaży Premiowej oznacza potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację.
  9. Rozpoczęcie korzystania z usług świadczonych na podstawie Regulaminu jest momentem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Stronami usługi świadczonej drogą elektroniczną jest Organizator i Uczestnik Sprzedaży Premiowej. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje rozwiązana z momentem zakończenia korzystania z usług świadczonych przez Organizatora. Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia pkt V Regulaminu.
  10. Organizator zastrzega, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom Sprzedaży Premiowej przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania. Organizator zastrzega, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom Sprzedaży Premiowej przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania. Organizator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, który umożliwia korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na tę usługę. W celu skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu Uczestnik Sprzedaży Premiowej musi zapewnić następujące wymagania techniczne niezbędne do współpracy ze stroną internetową: dostęp do sieci Internetowej, dostęp do witryn WWW, przeglądarka WWW (Chrome dla Android w wersji 105 lub wyższej, Chrome Desktop w wersji 100 lub wyższej, Safari dla iOs w wersji 9 lub wyższej, Safari w wersji 15 lub wyższej, Samsung Internet w wersji 17 lub wyższej, Firefox w wersji 100 lub wyższej, Microsoft Edge w wersji 100 lub wyższej) oraz włączenie w przeglądarce internetowej Użytkownika obsługi Javascript i plików cookies; posiadać konto e-mail, i mieć możliwość odbierania wiadomości pocztą elektroniczną. Na stronie https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ mogą być wykorzystywane następujące technologie: Javascript, XML, DHTML, cookies.”

 

§2. Warunki udziału w Sprzedaży Premiowej

  1. Sprzedaż Premiowa będzie trwała w okresie od 08.05.2025 r. godz. 00:00 do 31.05.2025 r. godz. 23:59 (dalej jako: „Okres Sprzedaży Premiowej”).
  2. Sprzedaż Premiowa odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W Sprzedaży Premiowej może wziąć udział każda osoba fizyczna (Uczestnik), która zgłosi swój udział w Sprzedaży Premiowej i łącznie spełni następujące warunki:
    a) ukończyła 18 rok życia;
    b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    c) zaakceptowała postanowienia Regulaminu;
    d) nie jest pracownikiem, pracownikiem tymczasowym lub współpracownikiem Organizatora, ani członkiem najbliższej rodziny takiej osoby. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, krewnych w linii bocznej i osoby pozostające w stosunku przysposobienia;
    e) w ciągu 14 miesięcy przed zawarciem umowy, o której mowa w § 2, nie zawarła innej umowy ubezpieczenia OC dla tego samego – co podczas niniejszej Sprzedaży Premiowej –  samochodu osobowego – zawartej z Organizatorem w imieniu Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie lub zawartej z Benefia Ubezpieczenia spółka z o. o. lub zawartej z innym Agentem w imieniu Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie;
    f) w Okresie Sprzedaży Premiowej skorzystała z kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych Organizatora dostępnego na stronie internetowej Organizatora – za pomocą następującego linku promującego Sprzedaż Premiową:
  • https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/?utm_source=facebook_allegro300_01_3105&utm_medium=social&utm_campaign=PL_Moto_OC_Test-launch_Prospecting-All

i dokonała tą drogą w Okresie Sprzedaży Premiowej kalkulacji składki ubezpieczenia komunikacyjnego dla samochodu osobowego, a następnie tą samą drogą, lub poprzez infolinię Organizatora, dokonała zawarcia umowy ubezpieczenia OC wraz z NNW (dalej jako: „umowa OC”) dla samochodu osobowego (umowa ubezpieczenia może zawierać również inne ryzyka). Sprzedaż Premiowa dotyczy wyłącznie Umów OC sprzedawanych przez Organizatora pod marką handlową Beesafe. Organizator ma w swojej ofercie również produkty ubezpieczeniowe sygnowane markami handlowymi Compensa, Benefia i Wiener – produkty te nie są objęte niniejszą Sprzedażą Premiową. Przez zawarcie umowy ubezpieczenia rozumie się dokonanie wszystkich, niezbędnych czynności koniecznych do zawarcia umowy ubezpieczenia w odniesieniu do polisy poprzez stronę internetową lub telefonicznie i pocztę elektroniczną, łącznie z opłaceniem składki ubezpieczeniowej za polisę.

 

§3. Nagroda

  1. Nagrodą za udział w Sprzedaży Premiowej jest 6 kart podarunkowych uprawniających do dokonania zakupów na stronie internetowej www.allegro.pl oraz przez aplikację mobilną Allegro o wartości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) brutto każda (łącznie 300,00 zł). Uczestnik może otrzymać tylko jedną Nagrodę za udział w Sprzedaży Premiowej przez cały Okres Sprzedaży Premiowej. Każda z kart podarunkowych ma swój termin ważności. Szczegóły dotyczące korzystania z kart podarunkowych dostępne są na stronie https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR.
  2. Uczestnik może otrzymać tylko jedną Nagrodę za udział w Sprzedaży Premiowej przez cały okres Sprzedaży Premiowej.
  3. Nagroda nie przysługuje Uczestnikowi, który odstąpił od umowy. Prawo do Nagrody powstaje z dniem zaksięgowania przez Organizatora składki ubezpieczeniowej należnej za umowę OC.
  4. Organizator zastrzega sobie również dodatkowe prawo do przekazania Uczestnikowi informacji o powstaniu prawa do Nagrody za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia.
  5. Nagroda, wraz z datą ważności kart podarunkowych wchodzących w jej skład (upływającą nie wcześniej niż 60 dni od dnia wysłania Nagrody do Uczestnika), zostanie wysłana Uczestnikowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia w terminie do 60 dni kalendarzowych od otrzymania i zaksięgowania zapłaty. Organizator zastrzega sobie również dodatkowe prawo do przekazania Uczestnikowi potwierdzenia wysłania Nagrody za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia.
  6. Fundatorem Nagród w Sprzedaży Premiowej jest Organizator.
  7. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub na inną Nagrodę.
  8. Sprzedaż Premiowa nie łączy się z żadnymi innymi sprzedażami premiowymi, akcjami promocyjnymi lub konkursami.
  9. Uczestnicy Sprzedaży Premiowej, którym przysługuje Nagroda, są zwolnieni od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1387 ze zm.).

 

§4. Prawa Organizatora

  1. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator Sprzedaży Premiowej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, zakłócenia lub przerwy związane z działaniem dostawców usług internetowych Uczestników Sprzedaży Premiowej, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej.
  2. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator Sprzedaży Premiowej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, zakłócenia lub przerwy związane z działaniem dostawców usług internetowych Uczestników Sprzedaży Premiowej, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej.
  3. W przypadku zaistnienia siły wyższej Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Sprzedaży Premiowej. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestników na Stronie internetowej o powodach zaistniałych okoliczności i zmian dotyczących Sprzedaży Premiowej.

 

§5. Reklamacje

  1. Reklamacje i skargi dotyczące Sprzedaży Premiowej są rozpatrywane przez zakład ubezpieczeń COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group (dalej „COMPENSA”) – Organizator jest wyłącznym agentem ubezpieczeniowym tego zakładu ubezpieczeń.
  2. Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje:
    1. będącemu osobą fizyczną Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu, uposażonemu, uprawnionemu z umowy oraz spadkobiercy posiadającemu interes prawny w ustaleniu odpowiedzialności lub w spełnieniu świadczenia z Umowy,
    2. będącemu osobą prawną albo spółką nieposiadającą osobowości prawnej Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu oraz poszukującemu ochrony ubezpieczeniowej.
  3. Reklamację można złożyć w każdej jednostce COMPENSY obsługującej klientów.
  4. Reklamacja może zostać złożona w formie:
    1. na piśmie – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo wysłana przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 25 tej ustawy,
    2. ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00,
    3. ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna,
    4. w postaci elektronicznej na adres e-mail: [email protected] – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna.
  5. COMPENSA odpowiada na reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Jeśli COMPENSA z uzasadnionej przyczyny nie może udzielić odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, poinformuje osobę wnoszącą reklamację o przyczynach braku możliwości jego dotrzymania, możliwości dotrzymania terminu, okolicznościach, które muszą zostać ustalone, przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi (nowy termin nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji).
  6. COMPENSA odpowiada na reklamacje w postaci papierowej lub:
    1. w przypadku Ubezpieczających, Ubezpieczonych i uprawnionych z umowy, będących osobami fizycznymi – za pomocą innego trwałego nośnika informacji w rozumieniu ustawy z 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych; odpowiedź może zostać dostarczona osobie składającej reklamację pocztą elektroniczną wyłącznie na jej wniosek,
    2. w przypadku poszukującego ochrony ubezpieczeniowej, Ubezpieczającego oraz Ubezpieczonego będących osobami prawnymi albo spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej – na innym trwałym nośniku informacji w rozumieniu ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  7. Podmioty nieposiadające prawa do złożenia reklamacji mogą złożyć skargę dotyczącą usług świadczonych przez COMPENSĘ. Do skargi stosuje się ww. postanowienia dotyczące reklamacji z wyłączeniem postanowień dotyczących formy odpowiedzi na reklamację. Odpowiedź na skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono inną formę odpowiedzi. Jeśli skarżący wyraził chęć otrzymania odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź na skargę wysyłana jest na wskazany adres e-mail.
  8. Ubezpieczający, Ubezpieczony oraz uprawniony z umowy, będący osobą 9 / 32 fizyczną, mogą złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, zwłaszcza w przypadku nieuwzględnienia roszczeń w trybie rozpatrywania reklamacji, niewykonania w terminie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z oczekiwaniem klienta.
  9. Na wniosek Ubezpieczającego, Ubezpieczonego oraz uprawnionego z umowy, będącego osobą fizyczną, spór z COMPENSĄ można poddać pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego, przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: https://rf.gov.pl).
  10. Spory między konsumentami a przedsiębiorcami można rozwiązywać na drodze pozasądowej, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej. Platforma umożliwia dochodzenie roszczeń wynikających z umów oferowanych przez Internet lub za pośrednictwem innych środków elektronicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Platforma jest dostępna na stronie internetowej ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres e-mail COMPENSY: [email protected].

 

§6. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników Sprzedaży Premiowej jest Beesafe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie, pod adresem: Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, z którą można skontaktować się poprzez adres e-mail [email protected], telefonicznie: 500 96 56 26 lub pisemnie na adres Administratora.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail [email protected] lub pisemnie na adres Administratora (tj. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa).
  3. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celach:
    1. udziału w Sprzedaży Premiowej (dalej: „Akcja”) – podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    2. ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz niezbędność przetwarzania do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości przez sądy (art. 9 ust. 2 lit. f) RODO);
    3. realizacji obowiązków nałożonych na Administratora danych przez przepisy prawa (takie jak przepisy podatkowe lub przepisy o rachunkowości) – podstawą prawną jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze – (art. 6 ust.1 lit. c) RODO);
    4. obsługi zgłoszonej reklamacji – podstawą prawną jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust.1 lit. c) RODO).

    Na potrzeby Akcji będą przetwarzane dane osobowe: imię i nazwisko, nr polisy, nr telefonu, nr rejestracyjny. Dane osobowe posłużą do odbioru Nagród, ogłoszenia Laureatów oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.

  4. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  5. Ponadto Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tzn. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa – w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane sprzecznie z prawem.
  6. Dane będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu uczestnictwa w Konkursie lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych
  7. Dane Uczestników mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. dostawcom usług IT, przetwarzającym dane w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz podmiotom archiwizującym lub usuwającym dane – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
  8. Podanie danych osobowych w związku z uczestnictwem w Konkursie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia w nim udziału, ubiegania się o Nagrody, względnie zgłaszania reklamacji.

 

§7. Postanowienia końcowe

  1. Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne.
  2. Uczestnikom Sprzedaży Premiowej oprócz Nagrody przewidzianej Regulaminem, nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie.
  3. W najszerzej dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wydania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestników Sprzedaży Premiowej.
  4. Wszelkie sprawy sporne związane z Sprzedażą Premiową będą rozstrzygane przed miejscowo i rzeczowo właściwym sądem. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego. Sprzedaż Premiowa nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia z dnia 19 listopada 2009 r.
    o grach hazardowych. Sprzedaż Premiowa nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Organizatora lub Ubezpieczyciela.
  5. Tytuły poszczególnych punktów niniejszego Regulaminu mają jedynie charakter porządkująco-informacyjny i nie powinny stanowić podstawy do interpretowania jego treści.
  6. Regulamin obowiązuje do dnia zakończenia Sprzedaży Premiowej.