Masz pytania dotyczące uczestnictwa w tej akcji promocyjnej?
Wyślij zapytanie na nasz adres [email protected] wraz ze wskazaniem numeru polisy
Regulamin Sprzedaży Premiowej „Karta podarunkowa Allegro za zakup OC z NNW od Beesafe – edycja 5/2025”
§1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin Sprzedaży Premiowej (dalej jako: „Regulamin”) określa warunki, zasady i sposób przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej „Karta podarunkowa Allegro za zakup OC z NNW od Beesafe – edycja 5/2025” (dalej, jako: „Sprzedaż Premiowa”).
- Organizatorem Sprzedaży Premiowej jest Beesafe sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000824339, REGON: 385068070, NIP: 7010961673, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 23 430 000,00 zł (dalej jako: „Organizator”). Organizator posiada status agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych prowadzonego przez organ nadzoru – Komisję Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa pod numerem RPU 11246601/A. Działając jako agent ubezpieczeniowy Organizator zawiera umowy ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Ubezpieczyciela (Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie), z którym zawarł stosowne umowy. Ubezpieczyciel – podmiot, który zyskał zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sprzedaż Premiowa polega na przyznaniu określonym osobom, zawierającym umowę ubezpieczenia specjalnej Nagrody. Nagroda może być przyznana w określonych przypadkach i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin jest wiążący dla Organizatora, Uczestników Sprzedaży Premiowej oraz reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki Uczestników Sprzedaży Premiowej. Regulamin jest także regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
- Udział w Sprzedaży Premiowej jest całkowicie bezpłatny i dobrowolny, jednak uzależniony od spełnienia wymogów, o których mowa w Regulaminie.
- Treść Regulaminu jest dostępna na stronie https://beesafe.pl/regulamin-karta-podarunkowa-052025/
- Regulamin może być pozyskiwany, odtwarzany i utrwalany przez Uczestników Sprzedaży Premiowej.
- Przystąpienie do Sprzedaży Premiowej oznacza potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację.
- Rozpoczęcie korzystania z usług świadczonych na podstawie Regulaminu jest momentem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Stronami usługi świadczonej drogą elektroniczną jest Organizator i Uczestnik Sprzedaży Premiowej. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje rozwiązana z momentem zakończenia korzystania z usług świadczonych przez Organizatora. Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia pkt V Regulaminu.
- Organizator zastrzega, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom Sprzedaży Premiowej przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania. Organizator zastrzega, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom Sprzedaży Premiowej przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania. Organizator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, który umożliwia korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na tę usługę. W celu skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu Uczestnik Sprzedaży Premiowej musi zapewnić następujące wymagania techniczne niezbędne do współpracy ze stroną internetową: dostęp do sieci Internetowej, dostęp do witryn WWW, przeglądarka WWW (Chrome dla Android w wersji 105 lub wyższej, Chrome Desktop w wersji 100 lub wyższej, Safari dla iOs w wersji 9 lub wyższej, Safari w wersji 15 lub wyższej, Samsung Internet w wersji 17 lub wyższej, Firefox w wersji 100 lub wyższej, Microsoft Edge w wersji 100 lub wyższej) oraz włączenie w przeglądarce internetowej Użytkownika obsługi Javascript i plików cookies; posiadać konto e-mail, i mieć możliwość odbierania wiadomości pocztą elektroniczną. Na stronie https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ mogą być wykorzystywane następujące technologie: Javascript, XML, DHTML, cookies.”
§2. Warunki udziału w Sprzedaży Premiowej
- Sprzedaż Premiowa będzie trwała w okresie od 08.05.2025 r. godz. 00:00 do 31.05.2025 r. godz. 23:59 (dalej jako: „Okres Sprzedaży Premiowej”).
- Sprzedaż Premiowa odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W Sprzedaży Premiowej może wziąć udział każda osoba fizyczna (Uczestnik), która zgłosi swój udział w Sprzedaży Premiowej i łącznie spełni następujące warunki:
a) ukończyła 18 rok życia;
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
c) zaakceptowała postanowienia Regulaminu;
d) nie jest pracownikiem, pracownikiem tymczasowym lub współpracownikiem Organizatora, ani członkiem najbliższej rodziny takiej osoby. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, krewnych w linii bocznej i osoby pozostające w stosunku przysposobienia;
e) w ciągu 14 miesięcy przed zawarciem umowy, o której mowa w § 2, nie zawarła innej umowy ubezpieczenia OC dla tego samego – co podczas niniejszej Sprzedaży Premiowej – samochodu osobowego – zawartej z Organizatorem w imieniu Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie lub zawartej z Benefia Ubezpieczenia spółka z o. o. lub zawartej z innym Agentem w imieniu Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie;
f) w Okresie Sprzedaży Premiowej skorzystała z kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych Organizatora dostępnego na stronie internetowej Organizatora – za pomocą następującego linku promującego Sprzedaż Premiową:
- https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/?utm_source=facebook_allegro300_01_3105&utm_medium=social&utm_campaign=PL_Moto_OC_Test-launch_Prospecting-All
i dokonała tą drogą w Okresie Sprzedaży Premiowej kalkulacji składki ubezpieczenia komunikacyjnego dla samochodu osobowego, a następnie tą samą drogą, lub poprzez infolinię Organizatora, dokonała zawarcia umowy ubezpieczenia OC wraz z NNW (dalej jako: „umowa OC”) dla samochodu osobowego (umowa ubezpieczenia może zawierać również inne ryzyka). Sprzedaż Premiowa dotyczy wyłącznie Umów OC sprzedawanych przez Organizatora pod marką handlową Beesafe. Organizator ma w swojej ofercie również produkty ubezpieczeniowe sygnowane markami handlowymi Compensa, Benefia i Wiener – produkty te nie są objęte niniejszą Sprzedażą Premiową. Przez zawarcie umowy ubezpieczenia rozumie się dokonanie wszystkich, niezbędnych czynności koniecznych do zawarcia umowy ubezpieczenia w odniesieniu do polisy poprzez stronę internetową lub telefonicznie i pocztę elektroniczną, łącznie z opłaceniem składki ubezpieczeniowej za polisę.
§3. Nagroda
- Nagrodą za udział w Sprzedaży Premiowej jest 6 kart podarunkowych uprawniających do dokonania zakupów na stronie internetowej www.allegro.pl oraz przez aplikację mobilną Allegro o wartości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) brutto każda (łącznie 300,00 zł). Uczestnik może otrzymać tylko jedną Nagrodę za udział w Sprzedaży Premiowej przez cały Okres Sprzedaży Premiowej. Każda z kart podarunkowych ma swój termin ważności. Szczegóły dotyczące korzystania z kart podarunkowych dostępne są na stronie https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR.
- Uczestnik może otrzymać tylko jedną Nagrodę za udział w Sprzedaży Premiowej przez cały okres Sprzedaży Premiowej.
- Nagroda nie przysługuje Uczestnikowi, który odstąpił od umowy. Prawo do Nagrody powstaje z dniem zaksięgowania przez Organizatora składki ubezpieczeniowej należnej za umowę OC.
- Organizator zastrzega sobie również dodatkowe prawo do przekazania Uczestnikowi informacji o powstaniu prawa do Nagrody za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia.
- Nagroda, wraz z datą ważności kart podarunkowych wchodzących w jej skład (upływającą nie wcześniej niż 60 dni od dnia wysłania Nagrody do Uczestnika), zostanie wysłana Uczestnikowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia w terminie do 60 dni kalendarzowych od otrzymania i zaksięgowania zapłaty. Organizator zastrzega sobie również dodatkowe prawo do przekazania Uczestnikowi potwierdzenia wysłania Nagrody za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas zawierania umowy ubezpieczenia.
- Fundatorem Nagród w Sprzedaży Premiowej jest Organizator.
- Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub na inną Nagrodę.
- Sprzedaż Premiowa nie łączy się z żadnymi innymi sprzedażami premiowymi, akcjami promocyjnymi lub konkursami.
- Uczestnicy Sprzedaży Premiowej, którym przysługuje Nagroda, są zwolnieni od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1387 ze zm.).
§4. Prawa Organizatora
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator Sprzedaży Premiowej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, zakłócenia lub przerwy związane z działaniem dostawców usług internetowych Uczestników Sprzedaży Premiowej, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator Sprzedaży Premiowej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, zakłócenia lub przerwy związane z działaniem dostawców usług internetowych Uczestników Sprzedaży Premiowej, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej.
- W przypadku zaistnienia siły wyższej Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Sprzedaży Premiowej. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestników na Stronie internetowej o powodach zaistniałych okoliczności i zmian dotyczących Sprzedaży Premiowej.
§5. Reklamacje
- Reklamacje i skargi dotyczące Sprzedaży Premiowej są rozpatrywane przez zakład ubezpieczeń COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group (dalej „COMPENSA”) – Organizator jest wyłącznym agentem ubezpieczeniowym tego zakładu ubezpieczeń.
- Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje:
- będącemu osobą fizyczną Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu, uposażonemu, uprawnionemu z umowy oraz spadkobiercy posiadającemu interes prawny w ustaleniu odpowiedzialności lub w spełnieniu świadczenia z Umowy,
- będącemu osobą prawną albo spółką nieposiadającą osobowości prawnej Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu oraz poszukującemu ochrony ubezpieczeniowej.
- Reklamację można złożyć w każdej jednostce COMPENSY obsługującej klientów.
- Reklamacja może zostać złożona w formie:
- na piśmie – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo wysłana przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 25 tej ustawy,
- ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00,
- ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna,
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: [email protected] – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna.
- COMPENSA odpowiada na reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Jeśli COMPENSA z uzasadnionej przyczyny nie może udzielić odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, poinformuje osobę wnoszącą reklamację o przyczynach braku możliwości jego dotrzymania, możliwości dotrzymania terminu, okolicznościach, które muszą zostać ustalone, przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi (nowy termin nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji).
- COMPENSA odpowiada na reklamacje w postaci papierowej lub:
- w przypadku Ubezpieczających, Ubezpieczonych i uprawnionych z umowy, będących osobami fizycznymi – za pomocą innego trwałego nośnika informacji w rozumieniu ustawy z 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych; odpowiedź może zostać dostarczona osobie składającej reklamację pocztą elektroniczną wyłącznie na jej wniosek,
- w przypadku poszukującego ochrony ubezpieczeniowej, Ubezpieczającego oraz Ubezpieczonego będących osobami prawnymi albo spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej – na innym trwałym nośniku informacji w rozumieniu ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Podmioty nieposiadające prawa do złożenia reklamacji mogą złożyć skargę dotyczącą usług świadczonych przez COMPENSĘ. Do skargi stosuje się ww. postanowienia dotyczące reklamacji z wyłączeniem postanowień dotyczących formy odpowiedzi na reklamację. Odpowiedź na skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono inną formę odpowiedzi. Jeśli skarżący wyraził chęć otrzymania odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź na skargę wysyłana jest na wskazany adres e-mail.
- Ubezpieczający, Ubezpieczony oraz uprawniony z umowy, będący osobą 9 / 32 fizyczną, mogą złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, zwłaszcza w przypadku nieuwzględnienia roszczeń w trybie rozpatrywania reklamacji, niewykonania w terminie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z oczekiwaniem klienta.
- Na wniosek Ubezpieczającego, Ubezpieczonego oraz uprawnionego z umowy, będącego osobą fizyczną, spór z COMPENSĄ można poddać pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego, przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: https://rf.gov.pl).
- Spory między konsumentami a przedsiębiorcami można rozwiązywać na drodze pozasądowej, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej. Platforma umożliwia dochodzenie roszczeń wynikających z umów oferowanych przez Internet lub za pośrednictwem innych środków elektronicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Platforma jest dostępna na stronie internetowej ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres e-mail COMPENSY: [email protected].
§6. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników Sprzedaży Premiowej jest Beesafe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie, pod adresem: Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, z którą można skontaktować się poprzez adres e-mail [email protected], telefonicznie: 500 96 56 26 lub pisemnie na adres Administratora.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail [email protected] lub pisemnie na adres Administratora (tj. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa).
- Dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celach:
- udziału w Sprzedaży Premiowej (dalej: „Akcja”) – podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz niezbędność przetwarzania do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości przez sądy (art. 9 ust. 2 lit. f) RODO);
- realizacji obowiązków nałożonych na Administratora danych przez przepisy prawa (takie jak przepisy podatkowe lub przepisy o rachunkowości) – podstawą prawną jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze – (art. 6 ust.1 lit. c) RODO);
- obsługi zgłoszonej reklamacji – podstawą prawną jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust.1 lit. c) RODO).
Na potrzeby Akcji będą przetwarzane dane osobowe: imię i nazwisko, nr polisy, nr telefonu, nr rejestracyjny. Dane osobowe posłużą do odbioru Nagród, ogłoszenia Laureatów oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Ponadto Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tzn. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa – w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane sprzecznie z prawem.
- Dane będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu uczestnictwa w Konkursie lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych
- Dane Uczestników mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. dostawcom usług IT, przetwarzającym dane w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz podmiotom archiwizującym lub usuwającym dane – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
- Podanie danych osobowych w związku z uczestnictwem w Konkursie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia w nim udziału, ubiegania się o Nagrody, względnie zgłaszania reklamacji.
§7. Postanowienia końcowe
- Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne.
- Uczestnikom Sprzedaży Premiowej oprócz Nagrody przewidzianej Regulaminem, nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie.
- W najszerzej dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wydania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestników Sprzedaży Premiowej.
- Wszelkie sprawy sporne związane z Sprzedażą Premiową będą rozstrzygane przed miejscowo i rzeczowo właściwym sądem. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego. Sprzedaż Premiowa nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia z dnia 19 listopada 2009 r.
o grach hazardowych. Sprzedaż Premiowa nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Organizatora lub Ubezpieczyciela. - Tytuły poszczególnych punktów niniejszego Regulaminu mają jedynie charakter porządkująco-informacyjny i nie powinny stanowić podstawy do interpretowania jego treści.
- Regulamin obowiązuje do dnia zakończenia Sprzedaży Premiowej.