Skip to main content

Regulamin Sprzedaży Premiowej „Prezent od CASCO przez telefon” 

 

§1 Postanowienia Ogólne 

  1. Niniejszy Regulamin Sprzedaży Premiowej (dalej jako: „Regulamin”) określa warunki, zasady i sposób przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej „Prezent od CASCO przez telefon” (dalej, jako: „Sprzedaż Premiowa”). 
  2. Organizatorem Sprzedaży Premiowej jest Beesafe Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000824339, NIP 7010961673, REGON: 385068070, wysokość kapitału zakładowego 21 540 000,00 zł (dalej jako: „Organizator”). Beesafe Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie posiada status agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych prowadzonego przez organ nadzoru – Komisję Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa pod numerem RPU 11246601/A. Działając jako wyłączny agent ubezpieczeniowy Beesafe Sp. z o. o. zawiera umowy ubezpieczenia w imieniu i na rzecz zakładu ubezpieczeń (COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie, dalej: „COMPENSA”), z którym zawarł stosowną umowę. Organizator Sprzedaży Premiowej będzie w dalszej części Regulaminu zwany także: „Beesafe”. 
  3. Sprzedaż Premiowa polega na przyznaniu określonym osobom, zawierającym umowę ubezpieczenia specjalnej Nagrody. Nagroda może być przyznana w określonych przypadkach i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. 
  4. Niniejszy Regulamin jest wiążący dla Organizatora, uczestników Sprzedaży Premiowej oraz reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki uczestników Sprzedaży Premiowej. 
  5. Udział w Sprzedaży Premiowej jest całkowicie bezpłatny i dobrowolny, jednak uzależniony od spełnienia wymogów, o których mowa w Regulaminie. 
  6. Treść Regulaminu jest dostępna na stronie https://beesafe.pl/regulamin-sprzedazy-premiowej-casco-082022/ Przystąpienie do Sprzedaży Premiowej oznacza potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację. 

 

§2 Warunki udziału w Sprzedaży Premiowej 

  1. Sprzedaż Premiowa będzie trwała w okresie od 15.08.2022 r. do 31.08.2022 r. (dalej jako: „Okres Sprzedaży Premiowej”). 
  2. Sprzedaż Premiowa odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W Sprzedaży Premiowej może wziąć udział każda osoba fizyczna („Uczestnik Sprzedaży Premiowej”), która zgłosi swój udział Sprzedaży Premiowej i łącznie spełni następujące warunki:
    a) ukończyła 18 rok życia;
    b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    c) nie jest pracownikiem, pracownikiem tymczasowym lub współpracownikiem Organizatora, ani członkiem najbliższej rodziny takiej osoby. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, krewnych w linii bocznej i osoby pozostające w stosunku przysposobienia;
    d) w Okresie Sprzedaży Premiowej zadzwoni do Organizatora na numer 500 96 56 26 (lub zamówi rozmowę z Konsultantem wypełniając formularz kontaktowy na stronie www.beesafe.pl albo wypełniając formularz kontaktowy w Kalkulatorze Składki Ubezpieczeniowej na stronie www.beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/), a w trakcie tej rozmowy telefonicznej z Konsultantem:
    i. Konsultant podczas wyliczania propozycji zawarcia umowy ubezpieczenia zaproponuje jej skorzystanie ze Sprzedaży Premiowej,
    ii. Oświadczy, że akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. Konsultant w trakcie rozmowy telefonicznej wysyła jej na wskazany adres e-mail link do strony internetowej, na której Regulamin niniejszy został opublikowany;
    e) w Okresie Sprzedaży Premiowej dokona zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego oraz ubezpieczenia AC wyłączając AC mini (dalej jako „umowa ubezpieczenia”) bezpośrednio poprzez kanał sprzedaży własnej Organizatora, tj. dokonanie wyliczenia oferty zgodnie z opisem procesu w § 2 ust. 2 pkt d) niniejszego Regulaminu, a następnie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od Konsultanta dokona opłacenia składki ubezpieczeniowej. Przez zawarcie umowy ubezpieczenia rozumie się dokonanie wszystkich, niezbędnych czynności koniecznych do zawarcia umowy ubezpieczenia, łącznie z opłaceniem składki ubezpieczeniowej oraz nieodstąpienie od umowy ubezpieczenia;
    f) w Okresie Sprzedaży Premiowej nie weźmie udziału w żadnej innej akcji promocyjnej, sprzedaży premiowej bądź konkursie, organizowanym lub współorganizowanym przez organizatora;
    g) w przypadku, gdy Uczestnik Sprzedaży Premiowej ubezpieczy więcej niż jeden pojazd, w trakcie trwania Sprzedaży Premiowej nagroda, po spełnieniu określonym w niniejszym Regulaminie,  przysługuje jedynie za ubezpieczenie pierwszego pojazdu. 

 

§3 Nagroda 

  1. Nagrodą za udział w Sprzedaży Premiowej (dalej, jako: „Nagroda”) jest REJESTRATOR SAMOCHODOWY GO RIDE o wartości 269,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dziewięć złotych) brutto, który zostanie dostarczony bezpłatnie do Uczestnika Sprzedaży Premiowej za pośrednictwem firmy kurierskiej (na adres korespondencyjny podany w trakcie procesu zawierania umowy ubezpieczenia). Uczestnik może otrzymać tylko jedną Nagrodę za udział w Sprzedaży Premiowej przez cały Okres Sprzedaży Premiowej. 
  2. Prawo do Nagrody, o której mowa w niniejszym paragrafie, powstaje z dniem potwierdzenia przez Organizatora, że składka ubezpieczeniowa należna za umowę ubezpieczenia, została otrzymana i zaksięgowania przez Organizatora. Organizator potwierdza otrzymanie i zaksięgowanie płatności składki ubezpieczeniowej maksymalnie w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia jej zapłaty przez Uczestnika Sprzedaży Premiowej. Rejestrator samochodowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, zostanie wysłany Uczestnikowi Sprzedaży Premiowej przez Organizatora na wskazany przez Uczestnika Sprzedaży Premiowej adres korespondencyjny użyty w trakcie procesu zawierania umowy ubezpieczenia. 
  3. Fundatorem Nagród w Sprzedaży Premiowej jest Organizator. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub na inną Nagrodę. Sprzedaż Premiowa nie łączy się z żadnymi innymi akcjami promocyjnymi, sprzedażami premiowymi i/ lub konkursami. 
  4. Uczestnicy Sprzedaży Premiowej, którym przysługuje Nagroda, są zwolnieni od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1128 ze zm.). 

§4 Prawa Organizatora 

  1. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator Sprzedaży Premiowej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, zakłócenia lub przerwy związane z działaniem dostawców usług internetowych Uczestników Sprzedaży Premiowej, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej. 
  2. W przypadku zaistnienia siły wyższej Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Sprzedaży Premiowej. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestników Sprzedaży Premiowej na swojej stronie internetowej https://beesafe.pl/regulamin-sprzedazy-premiowej-casco-082022/ o powodach zaistniałych okoliczności i zmian dotyczących Sprzedaży Premiowej. 

 

§5 Reklamacje 

  1. Reklamacje i skargi dotyczące Sprzedaży Premiowej są rozpatrywane przez zakład ubezpieczeń COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group (dalej „COMPENSA”) – Organizator jest wyłącznym agentem ubezpieczeniowym tego zakładu ubezpieczeń. 
  2. Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu oraz uprawnionemu z umowy, będącemu osobą fizyczną oraz Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu oraz poszukującemu ochrony ubezpieczeniowej, będącemu osobą prawną albo spółką nieposiadającą osobowości prawnej przysługuje prawo do wniesienia reklamacji. Podmioty nieposiadające prawa do złożenia reklamacji mogą złożyć skargę. 
  3. Reklamację można złożyć w każdej jednostce COMPENSY obsługującej klientów, w tym u Organizatora. 
  4. Reklamacja może zostać złożona w formie:
    a) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma dostarczonego osobiście (adres COMPENSY: Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa),
    b) telefonicznie po numerem: 22 501 61 00,
    c) ustnej do protokołu w jednostce COMPENSY obsługującej klientów, w tym u Organizatora – tylko w przypadku Ubezpieczającego, Ubezpieczonego oraz uprawnionego z umowy, będącego osobą fizyczną,
    d) elektronicznej na adres e-mail: [email protected] – tylko w przypadku Ubezpieczającego, Ubezpieczonego oraz uprawnionego z umowy będącego osobą fizyczną. 
  5. COMPENSA odpowiada na reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Jeśli COMPENSA z uzasadnionej przyczyny nie może udzielić odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, poinformuje osobę wnoszącą reklamację o przyczynach braku możliwości jego dotrzymania, możliwości dotrzymania terminu, okolicznościach, które muszą zostać ustalone, przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi (nowy termin nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji). 
  6. COMPENSA odpowiada na reklamacje w postaci papierowej lub:
    a) w przypadku Ubezpieczających, Ubezpieczonych i uprawnionych z umowy, będących osobami fizycznymi – za pomocą innego trwałego nośnika informacji w rozumieniu ustawy z 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych; odpowiedź może zostać dostarczona osobie składającej reklamację pocztą elektroniczną wyłącznie na jej wniosek,
    b) w przypadku poszukującego ochrony ubezpieczeniowej, Ubezpieczającego oraz Ubezpieczonego będących osobami prawnymi albo spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej – na innym trwałym nośniku informacji w rozumieniu ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 
  7. Do skargi stosuje się ww. postanowienia dotyczące reklamacji z wyłączeniem postanowień dotyczących formy odpowiedzi na reklamację. Odpowiedź na skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono inną formę odpowiedzi. Jeśli skarżący wyraził chęć otrzymania odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź na skargę wysyłana jest na wskazany adres e-mail. 
  8. Spory między konsumentami a przedsiębiorcami można rozwiązywać na drodze pozasądowej, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej. Platforma umożliwia dochodzenie roszczeń wynikających z umów oferowanych przez Internet lub za pośrednictwem innych środków elektronicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Platforma jest dostępna na stronie internetowej ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres e-mail COMPENSY: [email protected]. 

§6 Przetwarzanie danych osobowych 

  1. Administratorem danych osobowych (dalej, jako: „Administrator”) Uczestników Sprzedaży Premiowej jest Beesafe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, pod adresem: Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, z którą można skontaktować się poprzez adres e-mail [email protected], telefonicznie: 500 96 56 26 lub pisemnie na adres Administratora. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres Administratora (tj. Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa). 
  3. Dane osobowe Uczestników Sprzedaży Premiowej będą przetwarzane:
    a) W celu udziału i przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej oraz kontaktu w sprawie wręczenia Nagród na podstawie zgody Uczestnika Sprzedaży Premiowej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    b) W celu rozpatrzenia reklamacji na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 
  4. Każdemu Uczestnikowi Sprzedaży Premiowej przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. 
  5. Każdy Uczestnik Sprzedaży Premiowej może złożyć skargę na sposób przetwarzania jego danych przez Administratora do Prezesa UODO (uodo.gov.pl). 
  6. Wyrażoną zgodę na przetwarzanie Uczestnik Sprzedaży Premiowej może wycofać w dowolnym momencie, jednakże będzie to równoważne ze zrezygnowaniem z udziału w Sprzedaży Premiowej, a w przypadku przyznania jej przyznania – z Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

§7 Postanowienia końcowe 

  1. Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne. 
  2. Uczestnikom Sprzedaży Premiowej oprócz Nagrody przewidzianej Regulaminem, nie przysługują żadne dodatkowe bonusy ani wynagrodzenie. 
  3. W najszerzej dopuszczalnym przez prawo zakresie Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wydania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestników Sprzedaży Premiowej. 
  4. Wszelkie sprawy sporne związane z Sprzedażą Premiową będą rozstrzygane przed miejscowo i rzeczowo właściwym sądem. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego. Sprzedaż Premiowa nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych Sprzedaż Premiowa nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Organizatora lub Ubezpieczyciela. 
  5. Tytuły poszczególnych punktów niniejszego Regulaminu mają jedynie charakter porządkująco-informacyjny i nie powinny stanowić podstawy do interpretowania jego treści. 
  6. Regulamin obowiązuje od dnia 15.08.2022 r. do dnia zakończenia Sprzedaży Premiowej.