Obsługa klientów Beesafe
Zgłoszenie online jest proste
Wszystko jasne?
Po zgłoszeniu co wybierasz?
Szybka wypłata
Propozycja wypłaty będzie oparta na globalnych bazach służących do wyceny kosztów naprawy w Polsce. Możesz ją zaakceptować lub skontaktować się z ekspertem ds. likwidacji.
Naprawa w warsztacie
Polecamy Ci naprawę w jednym z 2400 naszych warsztatów partnerskich w całej Polsce. Po zgłoszeniu wskażemy Ci ich listę.
Jak to działa?
Otrzymujesz kwotę odszkodowania na konto lub innym wybranym kanałem.
Jak to działa?
Nic nie płacisz za naprawę, my zajmujemy się wszystkim! Dodatkowo otrzymujesz bonusy takie jak sprzątanie samochodu.
Dodatkowo otrzymujesz
Wszystko jasne?
Likwidacja szkód
Pytania i odpowiedzi
Jak zgłosić szkodę?
Szkodę możesz zgłosić przez formularz internetowy , który znajduje się na stronie www.beesafe.pl
Co zrobić, jeżeli mam kolizję / stłuczkę/wypadek?
1. Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
2. Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
3. Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
4. Jak najszybciej zgłoś szkodę.
Kiedy należy wezwać Policję na miejsce zdarzenia kolizji / wypadku?
1. są osoby ranne
2. kierowca zbiegł z miejsca zdarzenia
3. uczestnik zdarzenia był pod wpływem alkoholu, środków odurzających
4. w sytuacjach, w których strony nie mogą dojść do porozumienia w kwestii winy
5. doszło do kolizji z udziałem obcokrajowca
6. którykolwiek z uczestników zdarzenia nie posiada ważnego ubezpieczenia OC
7. kierowca nie posiada wymaganych dokumentów
Jakie dane powinno zawierać oświadczenie spisane na miejscu zdarzenia z drugim uczestnikiem?
1. Imiona i nazwiska, adresy zamieszkania, numery PESEL
2. Numer prawa jazdy,
3. Dane pojazdów biorących udział w kolizji – marka, model, numery rejestracyjne
4. Dane polisy OC – nazwa ubezpieczyciela, numer polisy, data jej ważności
5. Szczegółowe informacje dotyczące zdarzenia – data, miejsce, opis sytuacji, informacje o uszkodzeniach pojazdów.
W jaki sposób mogę wysłać dokumenty dotyczące roszczenia?
Skorzystaj z linku do dostarczenia niezbędnych dokumentów, który otrzymałeś drogą email. Dzięki temu trafią do nas szybciej, aby zająć się Twoją sprawą.
W jaki sposób mogę naprawić swój samochód?
To Ty decydujesz, gdzie i w jaki sposób chcesz naprawić samochód. Wycenimy uszkodzenia w Twoim pojeździe i wypłacić Ci należne odszkodowanie lub możesz skorzystać z bezgotówkowego rozliczenia w naszych warsztatach, gdzie czekają na Ciebie dodatkowe usługi w cenie. Po zgłoszeniu szkody doradzimy Ci najbardziej korzystny sposób likwidacji.
Czy współpracujecie z siecią warsztatów?
Tak, pełną listę znajdziesz https://www.compensa.pl/serwisy-partnerskie-compensy/
Jaki jest termin na wypłatę odszkodowania?
Wypłatę realizujemy w jak najszybszym terminie po ustaleniu niezbędnych informacji.
Jak mogę złożyć reklamację / odwołanie?
Możesz złożyć:
1 elektronicznie – wyślij e-mail na adres: [email protected]
2 pisemnie – wyślij ją na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Al. Jerozlimskie 162, 02-222 Warszawa,
3 ustnie – zadzwoń pod numer: 500 96 56 26,
Co to jest udział własny?
Udział własny to część szkody, której koszty będziesz musiał pokryć z własnej kieszeni. Oznacza to, że wypłata świadczenia z tytułu poniesionej szkody jest pomniejszana o wysokość udziału własnego wskazanego w umowie ubezpieczenia.
Jak mogę sprawdzić status szkody?
Zadzwoń do nas pod numer 500 96 56 26 udzielimy Ci niezbędnych informacji, które rozwieją Twoje wątpliwości.
Co zrobić w przypadku kradzieży auta?
1. Niezwłocznie zgłoś kradzież pojazdu na policję.
2. Jak najszybciej zgłoś szkodę do nas korzystając z formularza lub zadzwoń do nas pod numer: 500 96 56 26.
Ile mam czasu na zgłoszenie szkody?
Czas na zgłoszenie szkody definiują Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które są dołączane do Twojej polisy lub Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych.
Gdzie mogę przeprowadzić oględziny?
Zadzwoń pod numer: 500 96 56 26 udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji.
W jakim momencie mogę naprawić auto?
Naprawa auta powinna odbyć się po oględzinach Twojego pojazdu.
W jakim terminie rzeczoznawca pojawia się na oględzinach?
Czas i miejsce oględzin ustalasz bezpośrednio z rzeczoznawcą.
Czy jako poszkodowany mam możliwość wglądu w akta sprawy?
Tak, masz taką możliwość.