Wstecz

Zgłoszenie szkody
OC sprawcy

Zgłoszenie z polisy sprawcy trwa średnio 10 minut. Dzięki pomocy sztucznej inteligencji, ofertę wypłaty otrzymujesz po chwili..

Zgłoś szkodę OC
Zgłoś szkodę

Obsługa klientów Beesafe

Zgłoszenie online jest proste

#1
Błyskawiczne zgłoszenie

Poprowadzimy Cię krok po kroku po zgłoszeniu szkody. To zajmie średnio 10 minut.

#2
Wygodna dokumentacja

Wymagane dokumenty załączysz na komputerze grupowo, lub zrobisz im zdjęcia przez komórkę.

#3
Szybkie odszkodowanie

Niedługo po zgłoszeniu szkody otrzymasz propozycję odszkodowania.

#1 #2 #3 Zarządzanie polisą Zarządzanie polisą załatwisz szybko w swoim koncie na komórce lub komputerze Elastyczny zakres Oferujemy dodatkowe ubezpieczenia jak ochrona prawna czy ubezpieczenie bagażu sportowego Szybka naprawa Zgłoś ją w 2 minuty i otrzymaj od razu propozycje odszkodowania

Wszystko jasne?

Po zgłoszeniu co wybierasz?

Zgłoś szkodę

Szybka wypłata

Propozycja wypłaty będzie oparta na globalnych bazach służących do wyceny kosztów naprawy w Polsce. Możesz ją zaakceptować lub skontaktować się z ekspertem ds. likwidacji.

Zgłoś szkodę

Naprawa w warsztacie

Polecamy Ci naprawę w jednym z 2400 naszych warsztatów partnerskich w całej Polsce. Po zgłoszeniu wskażemy Ci ich listę.

Jak to działa?

Otrzymujesz kwotę odszkodowania na konto lub innym wybranym kanałem.

  • Zgłaszasz szkodę online średnio 10 minut
  • Załączasz dokumenty i zdjęcia pojazdu
  • Otrzymujesz propozycję odszkodowania
  • Naprawiasz pojazd we własnym wybranym przez siebie warsztacie, lub wydajesz pieniądze w dowolnym celu.

Jak to działa?

Nic nie płacisz za naprawę, my zajmujemy się wszystkim! Dodatkowo otrzymujesz bonusy takie jak sprzątanie samochodu.

  • Zgłaszasz szkodę online średnio 10 minut
  • Załączasz dokumenty i zdjęcia pojazdu
  • Otrzymujesz propozycję odszkodowania
  • Zajmujemy się naprawą, by przywrócić stan pojazdu sprzed wypadku. W tym czasie możesz otrzymać pojazd zastępczy.
  • Informujemy Cię gdy pojazd jest naprawiony. My rozliczamy się za Ciebie z warsztatem.

    Dodatkowo otrzymujesz

  • Na naprawę otrzymasz 2 letnią gwarancję
  • Pojazd zastępczy na czas naprawy
  • Holowanie pojazdu niejezdnego do warsztatu
  • Mycie pojazdu

Wszystko jasne?

Likwidacja szkód
Pytania i odpowiedzi

Jak zgłosić szkodę?

Szkodę możesz zgłosić przez formularz internetowy , który znajduje się na stronie www.beesafe.pl

Co zrobić, jeżeli mam kolizję / stłuczkę/wypadek?

1. Usuń samochód na pobocze. Tak, by nie utrudniał ruchu.
2. Zrób zdjęcia uszkodzonych elementów samochodu.
3. Spisz oświadczenie o zdarzeniu.
4. Jak najszybciej zgłoś szkodę.

Kiedy należy wezwać Policję na miejsce zdarzenia kolizji / wypadku?

1. są osoby ranne
2. kierowca zbiegł z miejsca zdarzenia
3. uczestnik zdarzenia był pod wpływem alkoholu, środków odurzających
4. w sytuacjach, w których strony nie mogą dojść do porozumienia w kwestii winy
5. doszło do kolizji z udziałem obcokrajowca
6. którykolwiek z uczestników zdarzenia nie posiada ważnego ubezpieczenia OC
7. kierowca nie posiada wymaganych dokumentów

Jakie dane powinno zawierać oświadczenie spisane na miejscu zdarzenia z drugim uczestnikiem?

1. Imiona i nazwiska, adresy zamieszkania, numery PESEL
2. Numer prawa jazdy,
3. Dane pojazdów biorących udział w kolizji – marka, model, numery rejestracyjne
4. Dane polisy OC – nazwa ubezpieczyciela, numer polisy, data jej ważności
5. Szczegółowe informacje dotyczące zdarzenia – data, miejsce, opis sytuacji, informacje o uszkodzeniach pojazdów.

W jaki sposób mogę wysłać dokumenty dotyczące roszczenia?

Skorzystaj z linku do dostarczenia niezbędnych dokumentów, który otrzymałeś drogą email. Dzięki temu trafią do nas szybciej, aby zająć się Twoją sprawą.

W jaki sposób mogę naprawić swój samochód?

To Ty decydujesz, gdzie i w jaki sposób chcesz naprawić samochód. Wycenimy uszkodzenia w Twoim pojeździe i wypłacić Ci należne odszkodowanie lub możesz skorzystać z bezgotówkowego rozliczenia w naszych warsztatach, gdzie czekają na Ciebie dodatkowe usługi w cenie. Po zgłoszeniu szkody doradzimy Ci najbardziej korzystny sposób likwidacji.

Czy współpracujecie z siecią warsztatów?

Jaki jest termin na wypłatę odszkodowania?

Wypłatę realizujemy w jak najszybszym terminie po ustaleniu niezbędnych informacji.

Jak mogę złożyć reklamację / odwołanie?

Możesz złożyć:
1 elektronicznie – wyślij e-mail na adres: [email protected]
2 pisemnie – wyślij ją na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Al. Jerozlimskie 162, 02-222 Warszawa,
3 ustnie – zadzwoń pod numer: 500 96 56 26,

Co to jest udział własny?

Udział własny to część szkody, której koszty będziesz musiał pokryć z własnej kieszeni. Oznacza to, że wypłata świadczenia z tytułu poniesionej szkody jest pomniejszana o wysokość udziału własnego wskazanego w umowie ubezpieczenia.

Jak mogę sprawdzić status szkody?

Zadzwoń do nas pod numer 500 96 56 26 udzielimy Ci niezbędnych informacji, które rozwieją Twoje wątpliwości.

Co zrobić w przypadku kradzieży auta?

1. Niezwłocznie zgłoś kradzież pojazdu na policję.
2. Jak najszybciej zgłoś szkodę do nas korzystając z formularza lub zadzwoń do nas pod numer: 500 96 56 26.

Ile mam czasu na zgłoszenie szkody?

Czas na zgłoszenie szkody definiują Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które są dołączane do Twojej polisy lub Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych.

Gdzie mogę przeprowadzić oględziny?

Zadzwoń pod numer: 500 96 56 26 udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji.

W jakim momencie mogę naprawić auto?

Naprawa auta powinna odbyć się po oględzinach Twojego pojazdu.

W jakim terminie rzeczoznawca pojawia się na oględzinach?

Czas i miejsce oględzin ustalasz bezpośrednio z rzeczoznawcą.

Czy jako poszkodowany mam możliwość wglądu w akta sprawy?

Tak, masz taką możliwość.